تور مجازی

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای 360 درجه

تور مجازی چیست؟

تور مجازی یک ویژگی جدید در نسخه جدید وب 3 می باشد که می توان فضای فیزیکی یک کسب و کار با با زوایای 360 درجه به مخاطبین در داخل وب سایت به نمایش گذاشت. با امکان تور مجازی، می توانید امکانات دقیق از یک مکان فیزیکی مانند فروشگاه، رستوران و هر محل دیگری را با دقت و جزئیات با حرکات موس به کاربران به نمایش بگذارید.

وسعت کسب و کارتان را گسترش دهید

کاربران جهت دریافت اعتماد بیشتر از مکان فیزیکی شما، نیازمند اطلاعات بیشتر از محل کسب و کارتان هستند. باری دعوت کاربران به محل کار خود نیاز نیست حتما از آنها بخواهید که حضوری به شما مراجعه کنند. با امکان جدید تور مجازی شما می توانید جزئیات دقیقی از مکان واقعی خود را به کاربران نمایش دهید.

دنیای واقعیت مجازی

این روزها در دنیای دیجیتال و اینترنت، سر صحبت ها از دنیای متاورس و واقعیت مجازی بسیار ترندز است. بسیاری از کسب وکارها مانند رستوران ها، کلینیک های زیبایی و فروشگاه های پوشاک جهت نمایش محصولات خود از حالت VR نیز استفاده می کند. شما با استفاده از تور مجازی 360 می توانید به صورت سه بعدی و مجازی از کاربران خود بخواهید فروشگاه شما را دیدن کنند.

از هلپ مارکتینگ مشاوره بگیرید

فیلم برداری VAR
تور مجازی 360

مزیت تور مجازی 360 برای کسب و کارها

تور‌های مجازی را با هزینه بسیار کم و گاهی حتی رایگان می‌توانی بسازید و به برند کاری خود یک شخصیت ویژه و متمایز از رقبا بدهید. از این فناوری می‌توان برای ارتباط با همکاران و اموزش‌های حین خدمت درون سازمانی بهره گرفت. به دلیل اینکه بیننده نهایی یک تور مجازی تنها به یک گوشی یا تبلت نیاز دارد، با ساخت تور مجازی شما می توانید یک تبلیغ بسیار با کیفیت و با کلاس تولید کنید و به دورترین مخاطبان خود ارائه کنید و فراموش نکنید که هزینه‌ی خاصی هم نباید بپردازید. بطور خلاصه مزیت‌های ساخت تور مجازی عبارتند از :

  • ایجاد یک شیوه نوین و کارآمد برای ارتباط با مشتری
  • درگیر کردن عینی تر، بیشتر و بهتر مشتری با موضوع محصول یا خدمات ما
  • بالا بردن موقعیت‌های فروش
  • نوآوری و پیشگام بودن و نشان دادن یک سطح عالی و متمایز نسبت به رقبا از برندینگ خود
  • قابلیت دسترسی ساده برای مصرف کننده نهایی ( با کمک گوشی و تبلت و وسایلی شبیه این که در دسترس همه است)
  • مناسب بودن برای آموزش و ارتباط درون سازمانی
  • هزینه کمک

جهت مشاوره طراحی تور مجازی 360 با ما تماس بگیرید

نمونه کارهای طراحی تور مجازی 360

تور مجازی برج میلاد

تور مجازی برج میلاد

طراحی و پیاده سازی نمای 360 از محیط بیرونی و داخلی برج میلاد تهران در حالت تحت وب

طراحی تور مجازی هتل اسپیناس پالاس

تور مجازی هتل اسپیناس تهران

طراحی و پیاده سازی نمای 360 از داخلی و بخش های مهم هتل اسپیناس تهران

نمای 360 بیمارستان پیامبران

تور مجازی بیمارستان پیامبران تهران

طراحی و پیاده سازی نمای 360 از نمای بیرونی و داخلی بیمارستان پیامبران تهران

پوشاک گراد

تور مجازی پوشاک آقایان گراد

طراحی و پیاده سازی نمای داخلی فروشگاه پاسداران تهران گراد ( پوشاک آقایان )

هتل بین المللی فرودگاه امام خمینی

تور مجازی هتل بین المللی فرودگاه امام خمینی

طراحی و پیاده سازی نمای بیرونی و داخلی هتل بین المللی فرودگاه امام خمینی

تور مجازی رستوران سرخوشه فشم

طراحی و پیاده سازی بیرونی و داخلی رستوران سرخوشه فشم

تور مجازی آقای فرش

طراحی و پیاده سازی مجموعه برگ آقای فرش، نمای داخلی فروشگاه چند زبانه

طراحی تور مجازی 360

تور مجازی کارخانه مهر مینا الکترونیک

طراحی و پیاده سازی نمای 360 خارجی و داخلی محیط کارخانه مهر مینا الکترونیک

تور مجازی شرکت دارو سازی گستر نخبگان

تور مجازی شرکت دارو سازی گستر نخبگان

طراحی و پیاده سازی نمای 360 محیط بیرونی و داخلی کارخانه داروسازی همراه با ویدیو

فرم درخواست مشاوره تور مجازی 360

تبلیغات در یوتیوب

سوالات متداول طراحی تور مجازی 360

آیا تولید تور مجازی 360 برای سئو سایت مفید است؟

بله، طبق الگوریتم های جدید گوگل، تمامی ساختار کد نویسی تور مجازی 360 توسط گوگل ایندکس شده و برای الگوریتم های گوگل پذیرا است. همچنین تور مجازی به ماندگاری کاربران کمک می کند. همین موضوع باعث رشد سئو نیز می شود.

اجرای تور مجازی برای کسب و کار من چقدر زمان میبرد؟

پاسخ این سوال کاملا به نوع کسب و کار شما بستگی دارد. همچنین به متراژی که قرار است فیلم برداری صورت گیرد. عموما در یک روز کاری پروژه فیلم برداری و عکاسی سه بعدی صورت میگرد اما برای تدوین و پیاده سازی آن بر روی وب سایت در کمترین زمان ممکن 20 روز کاری می باشد. اما اگر پروژه وسیع باشد برای مثال تور مجازی کارخانه این زمان 2 برابر خواهد بود.

آیا طراحی تور مجازی بر روی نسخه موبایل تعبیه می شود؟ کاربران بر روی موبایل بدون مشکل می توانند وارد شوند؟

این سوال بسیار مهمی است. همان طور که می دانید بیشترین ورودی وب سایت ها بر روی نسخه موبایل است. پاسخ این سوال بلی است. ما در تکنولوژی طراحی وب بر پایه ساختار HTML و CSS وب سایت تور مجازی را بر روی ورژن موبایل نیز طراحی می کنیم و همه همان امکانات بر روی موبایل نیز قابل رویت می باشد و کاربران بدون مشکل می توانند تور مجازی 360 شما را در نسخه های مختلف موبایل و تبلت مشاهده کنند.

آیا نسخه تور مجازی را می توان با عینک های واقعیت مجازی نیز مشاهده کرد؟

بله، این امکان بر روی تمامی نسخه های پیاده سازی شده قابل استفاده می باشد.قابلیت مشاهده در عینک های واقعیت مجازی وجود دارد.

در چه شهرهایی پروژه تور مجازی را انجام می دهید؟

تیم ما در سراسر ایران، خدمات تور مجازی 360 را به کلیه کسب و کارها ارائه می کند.

چرا تور مجازی برای تمامی کسب و کارها مهم است؟

در سال 2022 در شرایط پس از ویروس کرونا، بسیاری از کسب و کارها به فکر آن افتادند که وب سایت خود را راه اندازی کنند. با پیشرفت روز افزون علم وب و پیدایش متاورس و دنیای واقعیت مجازی و همچنین تغییر در رفتار مخاطبین آنلاین، کسب و کارها در تلاش آن هستند که جزئیات بیشتری از محصولات خود، محیط فیزیکی خود و همچنین عکاسی بهتر محصولات و خدمات خود را در وب سایت خود قرار دهند.

کسب و کارها برای توسعه وب سایت خود و همچنین جهت سئو وب سایت اقدام به تولید محتوا می کنند. امروزه تولید محتوای ویدیویی اثرگذاری بیشتری در وب سایت ها دارند. مخاطبین و کاربران وب سایت جهت تعامل بیشتر با کسب و کارتان و مشاهده محصولات و خدمات نیازمند آن هستند که از شما بیشتر مشاهده کنند.

تور مجازی به سئو سایت کمک می کند!

طراحی وب سایت پایان کار نیست، شما پس از راه اندازی وب سایت خود، نیازمند توسعه آن هستید. اولین گزینه ای که فکر شما را درگیر خواهد کرد سئو وب سایت می باشد که می توانید از خدمات مشاوره سئو هلپ مارکتینگ نیز بهره ببرید.

شما با راه اندازی تور مجازی 360 در کنار وب سایت خود، باعث می شوید کاربران وب سایت خود را بیشتر در وب سایت نگاه دارید. در نتیجه این اتفاق را گوگل می پسندد لذا در سئو تاثیر مثبتی خواهد داشت. گوگل گردش صفحات کاربران در وب سایت را دوست دارد. شما با امکان تور مجازی می توانید این ویژگی را فراهم کنید.

تور مجازی 360 به برندینگ کمک می کند!

بسیاری از کسب و کارها جهت تقویت فاز برندینگ خود از مباحث دیجیتال مارکتینگ، اقدام به توسعه وب سایت خود می کنند. وب سایت شما جهت تقویت ارزش برند شما بسیار مهم است. وب سایتی که درخود برند کسب و کارتان باشد. درصورتی که هنوز وب سایت ندارید می توانید از بخش مشاوره طراحی وب سایت از مجموعه هلپ مارکتینگ مشاوره بگیرید.

با طراحی تور مجازی در کنار وب سایت خود، می توانید بخش های مختلف کسب و کار خود را مانند فضای داخلی شرکت، انبارها، واحدهای مختلف و محیط کارخانه و همچنین نمای بیرون فضای کاری خود را به معرض نمایش بگذارید. این کار باعث افزایش اعتماد و اطمینان به مخاطبین می شود همین موضوع به ارزش برندینگ شما کمک می کند.

افزایش فروش اینترنتی با تور مجازی

فروش مهم ترین گزینه هر وب سایتی است. هر کسب و کاری با ایجاد وب سایت انتظار فروش از آن را دارد. نمایش و محتوا در وب سایت در این بخش نقش مهمی را ایفا می کند. شما در وب سایت و فروشگاه اینترنتی هرچه بیشتر محتوا برای محصولات خود تهیه کنید در فروش اینترنتی شما تاثیرگذار خواهد بود.

شما در کنار وب سایت خود، با ارائه سرویس تور مجازی می توانید جزئیات بیشتری از خدمات و محصولات را ارائه کنید. برای مثال می توانید نمای کامل و 360 را از یک محصول نمایش دهید. این ویژگی به فروش اینترنتی شما کمک بسزایی می کند.

ساخت تور مجازی هوایی

تور مجازی هوایی

تور مجازی هوایی مراحل سخت‌تری نسبت به سایر تور‌ها دارد، چرا که عوامل محیطی بسیاری را باید مد نظر گرفت و به آنها توجه کرد. برای ساخت تور می‌بایست مراحلی را پشت سر گذاشت و با تکمیل هرکدام به سراغ بعدی رفت؛ این مراحل عبارت‌اند از:

فراهم کردن تجهیزات: قبل از شروع باید از کامل‌ بودن امکانات عکاسی اطمینان حاصل شود، در هر پروژه این امکان وجود ندارد، عموما پروژه هایی که دارای فضای وسیع محیطی هستند در صورت امکان و وجوزات لازم این مورد قابل انجام می باشد.

هزینه ساخت تور مجازی 360

هزینه‌ی ساخت تور مجازی در سال ۱۴۰۱ نسبت به گذشته، دستخوش نوساناتی شده و افزایش یافته است. به طور کلی، هزینه‌ی ساخت تور مجازی به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله تعداد نقاطی که لازم است از آن عکاسی کنیم و همچنین کیفیت عکس‌ها و تصاویری که از یک مکان خاص برداشته می‌شود.

بدیهی است هر چه تعداد نقاط بیشتر باشد و هر چه کیفیت تصاویر برداشته شده بالاتر باشد، هزینه‌ی تولید تور مجازی افزایش خواهد یافت. معمولا تورهای مجازی به دو علت ساخته می‌شود:

  • تور مجازی تفریحی و بازدیدی که بابت دریافت و بازدید از آن، هزینه‌ای از بیننده دریافت می‌شود و در واقع، برای فروش به مشتری ساخته شده‌اند. مانند تورهای موزه‌ یا مکان‌های گردشگری.
  • تور مجازی تجاری و تبلیغاتی که جهت معرفی و گسترش کسب‌وکارها سفارش و ساخته می‌شود. این گونه تورها جنبه‌ی تبلیغاتی دارند و برای مشاهده‌ی آن‌ها هزینه‌ای از مشتری دریافت نمی‌شود.

البته همان طور که اطلاع دارید، تبلیغات اگر چه هزینه‌بر است اما نقش پررنگی در معرفی کسب‌وکارها دارد. خصوصا تور مجازی تبلیغاتی که زاویه‌ی دید کاملی را در اختیار مشتری قرار می‌دهد و باعث می‌شود برند مورد نظر، بهتر و کامل‌تر در ذهن مشتری جای بگیرد.

تور مجازی گوگل

گوگل از سال ۲۰۱۲ ، باکسی حاوی اطلاعات مفید کسب‌وکارها را به نمایش در آورد. این باکس کوچک، که در سمت راست موتور جست‌وجو قرار دارد، به کاربران و جست‌وجوگران کمک می‌کند تا بتوانند راحت‌تر به نتیجه‌ی مورد نظر خود دست یابند. نمای ۳۶۰ درجه و تور مجازی از محل کار یکی از گزینه‌های مهم در این باکس است و باعث می‌شود مشتری دید بازتری از کسب‌وکار شما داشته باشد. جالب است بدانید که این تصاویر ۳۶۰ درجه، در سرویس‌های دیگری مانند گوگل مپ‌ و استریت‌ویو نیز نمایش داده می‌شوند.
به طور کلی، تور مجازی گوگل ابزاری جدید و هوشمند در صنعت عکاسی تبلیغاتی و کسب‌وکارهای اینترنتی به شمار می‌رود و به صاحبان مشاغل این فرصت را می‌دهد تا با قیمتی ارزان‌تر و مقرون به صرفه، راهی برای دیده شدن و تبلیغات جهانی داشته باشند. امکاناتی همچون گوگل مپ ، قطب نما ، تورهای مجازی به زبان‌های رایج بین‌المللی، جمع بندی اطلاعات تماس و سایر اطلاعاتی که مورد نیاز کاربر است و نمایش هر چه بهتر تصویر محصولات یا مکان مورد نظر، از جمله مزایایی است که تور مجازی گوگل در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
ثبت اطلاعات در گوگل رایگان بوده و شما تنها با هزینه ساخت ، می‌توانید فرصت تبلیغات گسترده را در اختیار داشته باشید. با استفاده از این روش در شبکه جهانی گوگل ، نه تنها اطلاعات کاربران در موتورهای جستجویی همچون گوگل مپ ، یاندکس ، بینگ مپ به نمایش در می‌آید، بلکه گسترش ارتباط در رسانه‌های مجازی همچون فیسبوک ، تامبلر ، لینکدین ، توییتر ، دلیسیوس و … نیز امکان‌پذیر است..

امتیاز دهید
5/5