الگوریتم Coati ( کواتی ) گوگل چیست؟ نام جدید گوگل پاندا

الگوریتم تکامل یافته پاندا امروز با نام رسمی الگوریتم کواتی Coati توسط گوگل به رسمیت شناخته شد. الگوریتم پانادا که در سال 2016 شروع به کار کرد تحول عظیمی را در بخش سئو و جستجوی ارگانیک گوگل به وجود آورد. حال این الگوریتم به نسخه های پیشرفته ای رسیده است و گوگل نام آن را به کواتی تغییر داده است.

الگوریتم کواتی – Coati نسخه بروز شده الگوریتم پاندا است که از سال 2016 و بعد از پیوستن پاندا به هسته اصلی سرچ، جای این الگوریتم را گرفت. در واقع الگوریتم پاندا بطور مستقل وجود ندارد و می توانید نام این حیوان قدیمی و دوست داشتنی را که روزی تمام سرچ گوگل را در هم نوردید از لیست الگوریتم های مستقل گوگل خارج و نام الگوریتم کواتی – Coati را به لیست الگوریتم های گوگل به عنوان نسخه تکامل یافته پاندا اضافه کنید.

الگوریتم Coati
الگوریتم گوگل کواتی Coati

الگوریتم Coati – کواتی چیست؟

همان طور که گوگل اعلام کرده است، کواتی تکامل یافته گوگل پاندا است. این به آن معناست که قواعد قبلی پاندا را پیروی می کند. الگوریتم کواتی به عنوان بخشی از الگوریتم اصلی رتبه بندی بحساب می آید با این تفاوت که مانند سایر الگوریتم ها تا این لحظه نیاز نبوده بصورت یک بروزرسانی اصلی هسته منتشر شود زیرا پاندا پس از تغییرات و بروزرسانی های خود به این اسم تغییر نام یافت. برای شناخت بهتر الگوریتم کواتی لازم است همان تعاریف گوگل پاندا را مد نظر قرار دهید با اینحساب که پاندا بنوعی دنبال تشویق محتوای خوب بود و این موضوع می تواند به عنوان رویکرد الگوریتم کواتی در نظر گرفته شود. پاندا برای کاهش رتبه‌ سایت‌ های بی کیفیت طراحی شد، سایت‌ هایی که ارزش افزوده پایینی برای کاربران دارند و محتوا را از سایر وب‌ سایت‌ ها کپی می‌ کنند.

الگوریتم کواتی با سایت های غیر مفید مقابله می کند.

باز هم پای کیفیت محتوا همانند گوگل پاندا در میان است. هرچه محتوای بی کیفیت، کپی شده و غیر پونیک نوشته باشید، الگوریتم کواتی سخت گیر تر از پاندا با سایت شما برخورد می کند. برخورد به گونه ای است که در جایگاه گوگل وب سایت شما متاثر خواهد بود.

 

شاخص های الگوریتم کواتی coati چیست؟

مانند الگوریتم پاندا، برای تشویق تولید کنندگان محتوا و نویسندگان به ایجاد محتوای بهتر بروز شده است.

آیا الگوریتم کواتی هم جریمه می کند؟

به گفته گوگل الگوریتم پاندا دنبال تشویق محتوای خوب بود و برای جریمه بکار نمی رفت، با اینحال طبق تعاریف جدید، الگوریتم کواتی جریمه ندارد.

تولید محتوای متنی یونیک و دسته اول مناسب الگوریتم کواتی

برای رعایت قوانین الگوریتم های گوگل مخصوصا الگوریتم جدید و توسعه یافته گوگل کواتی، برای وب سایت خود نیازمند تولید محتوای دسته اول و غیرکپی هستید، کواتی به وب سایت هایی که تولید محتوای متنی غیر کپی تهیه می کنند امتیاز داده و در جایگاه بالاتری را قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *