تبلیغات در گوگل مناسب کدام کسب و کارها می باشد؟

اهمیت تبلیغات در گوگل برای کسب و کارها

یکی از بهترین کانال های دیجیتال مارکتینگ و حتی تاثیر گذار ترین آنها در ایجاد فروش، تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادز می باشد. شاید می توان گفت تبلیغات در گوگل برای بسیاری از کسب و کارها الزامیست. چرا که داشتن یک وب سایت اینترنتی جهت ایجاد فروش و افزایش مشتری طراحی می شود. در نتیجه وب سایت شما نیازمند بازدید کافی جدید دیده شدن است.

امروز در این مطلب میخواهیم مورد اینکه کدام کسب و کارها در بازار تجارت ایران نیازمند تبلیغات در گوگل هستند صحبت کنیم. پس تا انتهای این مقاله از هلپ مارکتینگ همراه ما باشید.

فهرست مطلب

تبلیغات در گوگل

هدف از تبلیغات در گوگل

پیرو بررسی های انجام شده با تبلیغ کنندگان  گوگل در 10 سال اخیر، مشخص شد که هدف اول افزایش بازدید یک وب سایت است و هدف اصلی یک کسب و کار از تبلیغ در گوگل، افزایش فروش است.

در واقع یک کسب و کارها اینترنتی جهت رسیدن به صفحه اول گوگل بر اساس کلمات کلیدی هدف خود در گوگل سرمایه گذاری می کند. چه در بخش سئو و چه در بخش تبلیغات در گوگل

برخی از اهداف و مزایای تبلیغات در گوگل پس از بررسی انجام شده از تبلیغ دهندگان :

 

افزایش برندینگ و شناخته شدن محصول
تبلیغات در گوگل جهت برندینگ 45%
افزایش فروش
تبلیغات در گوگل جهت افزایش فروش 87%
افزایش تماس
تبلیغات در گوگل جهت افزایش تماس 59%
برتری نسبت به رقبا
تبلیغات در گوگل صرفا بالا بودن از رقبا 34%
دریافت فرم مشاوره جذب لید
دریافت فرم مشاوره 20%
تبلیغ در گوگل

گوگل ادز مناسب چه کسب و کارهایی است؟

در بخش ابتدایی از اهمیت و هدف تبلیغات در گوگل صحبت شد. حال در این بخش می خواهیم برخی دسته بندی کسب و کارهایی که در گوگل بیشترین تبلیغ را دارند و بیشتر مناسب آنهاست صحبت کنیم. در واقع تبلیغ در گوگل برای تمامی کسب و کارهای مجاز در گوگل مانعی ندارد. حتما قبل از تبلیغ در گوگل مطالب کدام سایت ها در تبلیغات در گوگل ممنوع می باشند؟ را مطالعه کنید.

شرکت های گردشگری و آژانش های مسافرتی

تبلیغات در گوگل آژانس های مسافرتی و خدمات گردشگری یکی از پر رقابت ترین کسب و کارها جهت افزایش فروش است. فروش تورهای مسافرتی، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و حتی خرید بلیط قطار یکی از مهم ترین و پر هزینه ترین کلمات کلیدی برای کسب و کارها می باشد.

شرکت های خدماتی

در کل بیشترین مصرف بودجه در تبلیغات گوگل را شرکت های خدماتی به خود اختصاص می دهند.

فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی نیز، بر پایه فروش ایجاد شده اند. هدف اصلی آنها افزایش فروش محصولات فیزیکی خود است. تبلیغ در گوگل یکی از موثرترین گزینه ها برای این نوع کسب و کارها می باشد.

حوزه پزشکی و زیبایی

حوزه پزشکی و زیبایی یکی از پر رقابت ترین وب سایت ها در گوگل می باشد. با توجه به میزان تقاضای بالای افراد در اینترنت و جستجوی بالای کلمات، تبلیغات در گوگل پیشنهاد می گردد.

کسب و کارهای حوزه آموزشی

با توجه به نیاز افراد به بخش آموزش، همواره کلمات کلیدی این حوزه در گوگل جستجو می شود. لذا تبلیغات در گوگل ویژه آموزشگاه ها، مراکز آموزشی، دوره های آموزشی و… پیشنهاد می گردد.

خدمات تبلیغات در گوگل ویژه کسب و کارها

هلپ مارکتینگ با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تبلیغات در گوگل، ارائه دهنده راهکارهای حرفه ای تبلیغ در گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *