ثبت رستوران در گوگل مپ، ثبت مکان رستوران در گوگل مپ

ثبت مکان رستوران در گوگل مپ

ثبت مکان رستوران در مپ گوگل برای تمامی رستوران ها در سراسر جهان امری مهم محسوب می شود. نقشه گوگل یکی از بزرگترین اپلیکیشن های مسیریابی در جهان محسوب می شود که بسیاری از مشتریان برای دستیابی به مکان یک رستوران از آن استفاده می کنند.

ثبت رستوران در گوگل مپ

ثبت رستوران ایرانی در نقشه گوگل

خوشبختانه، سرویس مسیریابی گوگل، برای کسب و کارهای ایرانی نیز خدمات ارائه می کند. با وجود تحریم بودن این سرویس، با راهکارهایی می توان مکان دقیق رستوران شما را در گوگل ثبت کرد.

ثبت رستوران در گوگل مپ چرا مهم است؟

یکی از مهم ترین اقدامات پس از تاسیس یک رستوران در یک محله و یا منطقه ای از شهر خود، ثبت مکان آن در گوگل مپ است. این اقدام مزایای ویژه ای را برای برندینگ رستوران شما فراهم می کند و باعث می شود که مشتریان بیشتری را جذب کنید.

بسیاری از کاربران در محل سکونت خود، برای یافتن رستوران های اطراف خود از گوگل مپ استفاده می کنند. پس بهتر آن است که در مقابل چشم مشتریان خود قرار بگیرید و تسط گوگل مپ به آنها پیشنهاد شوید.

 

برخی از ویژگی های ثبت رستوران در گوگل مپ :

یافتن آدرس دقیق و سریع رستوران

ثبت مکان رستوران در نقشه گوگل، باعث سهولت در پیدا کردن آدرس دقیق رستوران شما می شود. برخی از مشتریان شما می خواهند که حضوری به رستوران شما مراجعه کنند. بلافاصله با جستجو در گوگل مپ می توانند آدرس دقیق را مسیریابی کنند و سریع به محل رستوران شما برسند.

ثبت رستوران در گوگل مپ

افزایش فروش و مشتری

ثبت رستوران در گوگل مپ، در بلند مدت باعث افزایش مشتریان جدید نیز می شود. پس از گذشت چند ماه با ایجاد تعامل کاربران در گوگل مپ و ثبت نظرات آنها، گوگل مپ رستوران شما را به کاربران جدید پیشنهاد می دهد. لذا مشتریان جدیدی از نقشه گوگل مپ برای رستوران خود پیدا خواهید کرد.

تعامل مشتریان و ایجاد نظرات در گوگل مپ

یکی دیگر از مزایای ثبت مکان رستوران در نقشه گوگل، ایجاد تعامل با مشتریان است. مشتریان شما می توانند نظرات خود را گوگل مپ با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. این اقدام باعث رشد تعامل مکان شما خواهد شد و گوگل رستوران شما را به دیگر کاربران پیشنهاد خواهد داد.

نمونه ثبت مکان رستوران سیب 360 هروی

ثبت رستوران در نقشه گوگل

به تصویر بالا دقت بفرمایید، پس از ثبت مکان در گوگل مپ، کاربران می توانند بر اساس امتیاز دهی به رستوران شما رای مثبت و یا منفی دهند. این به نرخ تعامل مکان شما در گوگل کمک می کنند.

ثبت شماره تلفن رستوران در نقشه گوگل

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، برای مثال رستوران سیب 360 هروی، شماره تلفن آن نیز در نقشه گوگل آن درج شده است که باعث افزایش تماس و جذب مشتریان بیشتر می شود.

نمایش ساعات کاری رستوران و آدرس سایت

یکی دیگر از ویژگی های این اقدام، نمایش ساعات کاری مجموعه رستوران شماست که کاربران متوجه باز و یا بسته بودن محل کسب شما خواهند بود. همچنین در صورت داشتن وب سایت برای رستوران خود، آدرس وب سایت نیز قابل نمایش خواهد بود.

چگونه رستوران خود را در گوگل مپ ثبت کنیم؟

جهت ثبت رستوران در گوگل مپ، شما نیازمند دانش و تخصص کافی در این زمینه می باشید، چرا که گوگل هر مکانی را در نقشه خود ثبت نمی کند. در صورتی که بخواهید سریع آدرس وب سایت رستوران خود را در گوگل به ثبت برسانید، می توانید از تیم حرفه ای هِلپ مارکتینگ در این بخش کمک بگیرید. 

با ارئه خدمات تخصصی در زمینه ثبت رستوران در نقشه گوگل می توانیم در سریع ترین زمان ممکن آدرس رستوران شما را در گوگل به ثبت برسانیم.

 

مراحل ثبت رستوران در گوگل مپ

روش اول آن است که به صورت تلفنی با تماس با شماره 02191693268 و یا 02126912649 در خواست خود را ثبت نمایید.

روش دوم تکمیل فرم ثبت در گوگل مپ می باشد. در ابتدا نام رستوران خود، آدرس دقیق، شماره تماس و تصاویر رستوران خود را ارسال می کنید.

همچنین می توانید از طریق واتس آپ و تلگرام مجموعه هِلپ مارکتینگ درخواست خود را ثبت کنید.

ثبت رستوران در گوگل مپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *