راهنمای خرید اکانت گوگل ادز، همه چیز درباره اکانت گوگل ادز

همه چیز درباره ساخت اکانت گوگل ادز

در این مقاله قصد داریم تمام نکات مهم برای داشتن اکانت گوگل ادز را خدمت شما ارائه کنیم، پس تا انتهای این مطلب در سایت هلپ مارکتینگ همراه ما باشید.

فهرست مطلب

اکانت گوگل ادز

اکانت گوگل ادز چیست؟

یکی از سوالات پرتکرار تبلیغ دهندگان آن است که اکانت گوگل ادز چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا برای تبلیغات در گوگل، نیازمند به اکانتی به نام ادوردز داریم؟

اکانت گوگل ادز، یک پنلی است که توسط شرکت گوگل به تبلیغ دهنده ارائه می شود. که طبق یک سری از قواعد و تکنیک، می توان در آن کمپین های تبلیغاتی خود را ساخت و تبلیغ خود را اکران کرد. در اکانت گوگل ادز می توانیم گزارشات روزانه، هفتگی و ماهیانه خود را مشاهده کنیم.

اکانت گوگل ادز که نام قبلی آن Google Adwords بود، در گذشته تنها برای یک نوع تبلیغ آن هم تبلیغ در موتور جستجوی گوگل انجام میشد که به آن Search Ads سرچ ادز نیز می گوییم. حال در سال 2024 نام این اکانت به Google Ads گوگل ادز، تغییر یافته است. حال این اکانت شما می توانید در بسیاری از ابزارهای شرکت گوگل مانند یوتیوب نیز تبلیغات کنید.

خرید اکانت گوگل ادز

کاربردهای استفاده از اکانت گوگل ادز

استفاده از اکانت گوگل ادز، کاربردهای مختلفی دارد، یکی از آنها، تحلیل و آنالیز دقیقی از گزارشات ارسالی توسط گوگل است. شما با در تهیه اکانت گوگل ادز، به صورت مستقیم می توانید کمپین های خود را پیاده سازی کنید، آنها را مدیریت کنید و همچنین آنها را تحلیل کنید.

گزارشات ارائه شده در پنل گوگل ادز، بسیار کاربردی بوده و می تواند بخش هایی مانند : فروش، وب سایت، سئو، طراحی UI و UX سایت نیز موثر باشد.

شرایط ثبت نام اکانت گوگل ادز

برای داشتن اکانت گوگل ادز، امروزه شرایط یکم پیچیده است، شما باید به عنوان تبلیغ دهنده یک سری از فاکتورهای مهم را دارا باشید تا شرکت گوگل به شما این اکانت را ارائه دهد، در غیر اینصورت شما نمی توانید مستقیم اکانت گوگل ادز تهیه کنید.

یکی از فاکتورهای مهم در سال 2024، دارای بودن یک حساب بانکی معتبر احراز هویت شده و همچنین اطلاعات شرکت معتبر که در خارج از ایران فعال می باشد را دارا می باشید.

با دارا بودن یک جیمیل معتبر، و اطلاعات اعلام شده در بالا، می توانید وارد سایت Ads.Google.com شوید و حساب خود را ایجاد کنید.

خرید اکانت گوگل ادوزدز

شرایط تهیه و خرید اکانت گوگل ادز

در صورتی که یکی از موارد اعلام شده در شرایط تهیه اکانت گوگل ادز را ندارید، می توانید از خدمات خرید اکانت گوگل ادز، توسط مجموعه هلپ مارکتینگ استفاده کنید و بلافاصله اکانت رسمی گوگل ادز خود را دریافت کنید.

جهت خرید اکانت گوگل ادز، ابتدا می توانید مشاوره اولیه داشته باشید، پس از تائید کسب و کار شما توسط گوگل، اکانت در اختیار شما قرار میگیرد.

با این امکان، دیگر شما نیازی به اطلاعات مورد تائید گوگل ندارید، مانند : مسترکارت، احراز هویت، اطلاعات ثبت شرکت و غیره.

اکانت گوگل ادز و تحریم های ایران

سرویس گوگل ادز، اکانت گوگل ادز در ایران به طور کامل تحریم است. باید به این نکته توجه داشته باشید که شما نمی توانید به صورت مستقیم وارد اکانت گوگل ادز شوید. در این رابطه می توانید از مشاورین ما نیز کمک بگیرید.

در صورتی که گوگل متوجه آن شود که کسب و کار شما در کشور ایران فعال است، اکانت گوگل ادز شما را ساسپند می کند و دیگر نمی توانید از آن اکانت استفاده کنید.

خدمات تخصصی رفع ساسپند اکانت گوگل ادز

هلپ مارکتینگ با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تبلیغات در گوگل، ارائه دهنده راهکارهای بهینه کمپین های گوگل ادز و رفع ساسپندی آن

انواع اکانت گوگل ادز

جهت استفاده و تهیه اکانت گوگل ادز، اکانت های مختلفی وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب کنید. این اکانت ها به دو بخش تقسیم می شوند:

اکانت های اختصاصی گوگل ادز و اکانت های اشتراکی گوگل ادز

در هر دو مدل اکانت، شما می توانید در گوگل تبلیغات کنید، اما در عملکرد هر کدام تفاوت هایی وجود دارد که اینجا به آن میپردازیم :

مزایای اکانت اختصاصی گوگل ادز

اکانت های اختصاصی گوگل ادز، کاملا اختصاصی است و بدون هیچ دسترسی، بر روی جیمیل خودتان آن را در اختیار خواهید داشت. همچنین کنترل صفر تا صد کمپین های گوگل توسط خودتان خواهد بود و هیچ شخصی خارجی در مدیریت آنها دخالتی ندارد.

یکی دیگر از مزیت های اکانت اختصاصی گوگل ادز، متخص بودن آن برای کسب و کار شماست. یعنی در اکانت شما، کسب و کار دگیری قبلا تبلیغات نکرده و یا قرار نیست تبلیغاتی داشته باشید. تمامیت این اکانت در اختیار کسب و کار شما و وب سایت شما خواهد بود.

معایب اکانت اختصاصی گوگل ادز

شاید می توان تنها به یک مورد نقطه ضعف از اکانت های اختصاصی پرداخت، آن هم عدم دسترسی برای بهینه سازی کمپین های گوگل ادز توسط کارشناس گوگل ادز می باشد.

 

معایب اکانت اشتراکی گوگل ادز

اکانت های اشتراکی، عموما نشان داده اند که مزایای بالایی ندارند. لذا ما برای تهیه اکانت اشتراکی آن را پیشنهاد نمی کنیم. یکی از مهم ترین معایب آنها، دسترسی چندین نفر بر روی اکانت است. کمپین های دیگر کسب و کارها نیز داخل اکانت وجود دارد و این مورد در عملکرد کمپین شما و کسب و کار شما آسیب وارد می کند.

همچنین در اکانت های اشتراکی گوگل ادز، هیچ پشتیبانی عموما وجود ندارد.

شارژ اکانت گوگل ادز

یکی از چالش های اصلی داشتن اکانت گوگل ادز، شارژ آن می باشد. شما می توانید جهت شارژ اکانت خود به صفحه شارژ اکانت گوگل ادز در هلپ مارکتینگ مراجعه کنید و درخواست خود را ارسال کنید.

شما جهت شارژ مستقیم اکانت گوگل ادز، نیازمند یک حساب بانکی وریفای شده می باشید. همچنین احراز هویت شما نیز در این بخش الزامی می باشد. لذا باید اطلاعات کسب و کار خود را که در خارج از ایران است ارسال کنید.

اما در بخش شارژ گوگل ادز، توسط هلپ مارکتینگ دیگر نیازی به این اطلاعات ندارید.

پرداخت ها به گوگل با هر نوع ارزی امکان پذیر است، پرداخت اصلی عموما به دلار آمریکا می باشد، اما با ارزهایی مانند : لیر ، یورو و درهم و سایر ارزهای کشورهای مختلف نیز می توان اکانت را شارژ نمود.

کنسل کردن اکانت گوگل ادز

اکانت های گوگل ادز به صورت خودکار توسط گوگل بعد از 15 ماه در صورت غیر فعال بودن مسدود شوند و یا به نوعی کنسل می شوند.

حتی در صورتی که خود شما نیز، دیگر نیازی به اکانت گوگل ادز نداشته باشید، می توانید آن را کنسل کنید. در صورت کنسل شدن اکانت، اعتبار داخل اکانت به حساب بانکی وریفای شده شما ریفاند و یا عودت داده می شود.

ساسپند شدن اکانت گوگل ادز

چالش دیگر در استفاده از اکانت های گوگل ادز، ساسپند شدن آنها می باشد. در صورتی که قواعد و اصول استفاده از اکانت های گوگل ادز را مطالعه نکرده باشید و از آن آگاهی نداشته باشید، اکانت شما توسط گوگل به حالت تعلیق در خواهد آمد و یا ساسپند خواهد شد.

در صورتی که کسب و کار شما نیز مورد تائید شرکت گوگل نباشید، اکانت شما ساسپند می شوند

جهت بررسی و رفع ساسپندی اکانت گوگل ادز خود می توانید از خدمات رفع ساسپندی هلپ مارکتینگ استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *