تبلیغ در گوگل فارسی، چگونه در گوگل فارسی تبلیغات کنیم؟

تبلیغ در گوگل فارسی

تبلیغات در گوگل فارسی یکی از نیازهای تبلیغ کنندگان فارسی زبان است. موتور جستجوگر گوگل به تمامی زبان های دنیا ترجمه می شود و برای آن نسخه جداگانه دارد.

موتور جستجوگر گوگل به زبان فارسی نیز در دسترس کاربران فارسی زبان در سراسر دنیا قرار دارد. امروز در این مطلب از هلپ مارکتینگ می خواهیم در مورد تبلیغات در گوگل فارسی صحبت کنیم. تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

فهرست مطلب

تبلیغات در گوگل فارسی

تبلیغات در گوگل فارسی چگونه انجام می شود؟

سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل، که نام اصلی امروزی آن گوگل ادز نام دارد، این امکان را می دهد که در نسخه های زبان های مختلف گوگل بتوانیم تبلیغات کنیم. برای مثال می توانید فقط بر روی گوگل نسخه انگلیسی تبلیغات کنید و یا نسخه عربی. هم اکنون این امکان برای ایرانیان نیز وجود دارد که در نسخه فارسی گوگل تبلیغات کنند.

داشتن اکانت گوگل ادز جهت تبلیغات در گوگل فارسی

کل فرآیند تبلیغ در گوگل در اکانت گوگل ادز فراهم می گردد. شما می توانید کمپین تبلیغاتی خود را با دارا بودن اکانت گوگل ادز، ایجاد کنید و در بخش تنظیمات کمپین، زبان گوگل را فارسی بگذارید. در این حالت تبلیغات شما فقط در نسخه فارسی گوگل به نمایش در می آید.

تبلیغات در گوگل فارسی بهتر است یا انگلیسی؟

شاید این سوالی در ذهن شما باشد که مخاطبین شما الزاما در گوگل فارسی کلمات کلیدی شما را جستجو خواهند کرد و تبلیغ شما را خواهند دید. لذا باید در گوگل فارسی تبلیغ کرد. اما شاید این تفکر خیلی کارایی نداشته باشد. چون بیش از 80 درصد کاربران ایرانی با توجه به زبان سیستم عامل گوشی و یا کامیپوتر خود وارد گوگل می شوند و زبان گوگل آنان انگلیسی است.

اما با این حال می توانید در هر زبان و یا هر دو زبان گوگل، تبلیغات خود را به نمایش بگذارید. اینکه کدامیک بهتر است را باید در آمارها کمپین خود رصد و تحلیل کنید.

تبلیغات در گوگل فارسی ارزان تر

مسئله تبلیغات در گوگل ارزان با توجه به نرخ ارز یکی از مهم ترین دغدغه های تبلیغ کنندگان است. برخی نیز بر این باور هستند که تبلیغات در گوگل نسخه فارسی گوگل به مراتب ارزان تر از نسخه انگلیسی و یا هر زبان دیگر آن است.

می توان گفت با احتمال بالای 50 درصد بله، تبلیغات در گوگل فارسی به مراتب نرخ کلیک ارزان تری را برای شما خواهد داشت.

خدمات تبلیغات در گوگل فارسی با هلپ مارکتینگ

جهت دریافت مشاوره تبلیغات در گوگل فارسی می توانید به صفحه تبلیغات گوگل مراجعه کنید و یا با ما در ارتباط باشید.

خدمات تخصصی تبلیغات در گوگل فارسی

هلپ مارکتینگ با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تبلیغات در گوگل، ارائه دهنده راهکارهای تبلیغات در گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *