تبلیغ در گوگل ماهانه، چگونه در گوگل ماهیانه تبلیغات کنیم؟

تبلیغ در گوگل ماهانه

تبلیغات در گوگل به صورت ماهانه، یکی از نیازهای تمامی کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین است که در صورت تخصیص بودجه می توانند رتبه یک گوگل قرار بگیرند.

امروز در این محتوا قصد داریم، روش تبلیغات در گوگل به صورت ماهیانه را در هِلپ مارکتینگ به بررسی بگذاریم. لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

فهرست مطلب

تبلیغ در گوگل ماهانه

تبلیغات در گوگل چگونه ماهانه کار می کند؟

سیستم تبلیغات در گوگل به صورت زمانی تعریف نشده است در واقع می توان گفت که تبلیغات در گوگل ماهانه نیست و زمان برای این سیستم تعریف نشده است. بلکه سیستم تبلیغ در گوگل به صورت کلیکی است. بر اساس کلیک تعریف شده است و شما به ازای هر کلیک نرخی را به گوگل پرداخت می کنید.

اما می توانید با مدیریت کمپین در اکانت گوگل ادز، آن را طوری تنظیم کرد که بودجه روزانه و هفتگی را به نوعی تخصیص داد که ایام بیشتری را بتوان در گوگل بالا بود.

اختصاص بودجه برای تبلیغات در گوگل به صورت ماهانه

بهترین نوع تبلیغات در گوگل به صورت ماهانه است. چرا که کمپین شما در گوگل ادز، می تواند اطلاعات بیشتری کسب کند و بهینه سازی مناسبی برای کمپین صورت بگیرد. عملا می توان گفت در تبلیغات در گوگل به صورت ماهانه بازخورد در فروش و تماس ها بسیار بیشتر از تبلیغات در گوگل به صورت روزانه و هفتگی است.

چه میزان بودجه برای تبلیغ در گوگل ماهانه مناسب است؟

در تبلیغات در گوگل، میزان بودجه کاملا در اختیار تبلیغ کننده است. گوگل دست را برای کنترل بودجه باز می گذارد. شما می توانید از مبالغ پایه شروع به تبلیغات کنید. اما هر چه جلوتر می روید، هرچه طول عمر کمپین شما در گوگل ادز می گذرد، با بهینه سازی آن، میزان بازخورد بالاتر می رود. شما  با افزایش بودجه در گوگل، می توانید نمایش بیشتر و کلیک بیشتری کسب کنید.

هرچه کلیک بیشتری از گوگل دریافت کنید، احتمال تبدیل به مشتری و جذب مشتریان هدفمند بیشتر می شود.

تبلیغات در گوگل ماهانه، بهتر از تبلیغات در گوگل روزانه و هفتگی

بسیاری از کسب و کارها و تبلیغ دهندگان در گوگل، به صورت روزانه کمپین خود را در گوگل مدیریت می کنند و در گوگل تبلیغات می کنند. اما به پیشنهاد کارشناسان و مشاورین گوگل، تبلیغات در گوگل ماهانه بهتر از تبلیغات در گوگل به صورت روزانه است.

هرچه طول عمر کمپین شما در گوگل بالاتر باشد، اطلاعات بیشتری مانند تعداد نمایش، کلمات کلیدی کلیک شده و سرچ کاربران را بدست می آورید .شما در این حالت با یک جامع آماری بزرگ رو به رو هستید و بهتر می توانید کمپین خود را تحلیل کنید. اما در تبلیغات در گوگل به صورت روزانه، شما به این اطلاعات کافی دست پیدا نخواهید کرد و نمی توانید به خوبی کمپین را کنترل کنید.

تبلیغات در گوگل به صورت ماهانه ارزان تر

به مراتب، پیوستگی تبلیغات در گوگل، به ضرر شما نخواهد بود. فرض کنید در طول یک ماه شما روزانه 100 کلیک از گوگل ادر دریافت کنید. در ماه که 30 روز است شما 3000 نفر ورودی خواهید داشت. طبیعی است هرچه مخاطبین بیشتری شما و محصولات شما را ببینند، احتمال افزایش فروش شما بالاتر می شود.

ثبت تبلیغات در گوگل به صورت ماهانه با هلپ مارکتینگ

در صورتی که می خواهید در گوگل به صورت ماهیانه تبلیغات کنید، ابتدا از ما مشاوره گوگل ادز بگیرید، سپس پس از کسب اطلاعات بیشتر، می توانید سفارش خود را برای تبلیغات در گوگل به هلپ مارکتینگ واگذار نمایید.

ما در مجموعه هِلپ مارکتینگ، با تجربه 15 ساله در زمینه تبلیغات در گوگل، می توانیم مدیریت کمپین شما را بر عهده بگیریم و شما را به رتبه یک گوگل برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *