چرا همه آنلاین شاپ های اینستاگرامی به وب سایت نیاز دارند؟ هزینه طراحی وب سایت چند؟

وب سایت نیاز همه آنلاین شاپ های اینستاگرامی

در این مقاله قصد داریم، از اهمیت داشتن یک وب سایت استاندارد و فروشگاهی ویژه کسب و کارهایی که در بستر پلتفرم اینستاگرام فعالیت می کنند صحبت کنیم. بسیاری از کسب و کارهای خانگی، کوچک و متوسط متاسفانه به دلیل رایگان بودن این شبکه اجتماعی آن را محل کسب و کار خود کرده و بدون داشتن وب سایت به فروش اینترنتی ادامه می دهند.

 

فهرست مطلب

تعریف ساده از وب سایت

شاید برای خیلی از افراد سوال باشد که اصلا وب سایت چیست؟ در تعریف ساده و کلی

یک وب سایت مجموعه ای از اسناد، اطلاعات و پرونده هایی است که از متن، گرافیک، رنگ، لینک و قالب بندی تشکیل شده است.

وب‌سایت مجموعه‌ای از صفحات وب در دسترس عموم و به هم پیوسته است که یک نام دامنه مشترک دارند. وب سایت ها را می توان توسط یک فرد، گروه، کسب و کار یا سازمان برای اهداف مختلف ایجاد و نگهداری کرد.

همه وب‌سایت‌های در دسترس عموم با هم، شبکه جهانی وب را تشکیل می‌دهند.

لازمه هر کسب و کار آنلاین وب سایت است نه اینستاگرام!

وب سایت پایگاه رسمی و اصلی کسب و کار شما در بستر اینترنت می باشد. اگر کسب و کار شما در فضای آنلاین به دنبال مشتری است پایگاه و آدرس وب سایت شرکت شما وب سایت شماست. بسیاری از کسب و کارهای خانگی و کوچک به دلیل آنکه برخی از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام فضای رایگانی را در اختیار آنها قرار می دهند و همچنین بسیاری از مخاطبین در آن فعال هستند اقدام به راه اندازی یک پیج اینستاگرامی می کنند.

 

معایب پیج اینستاگرامی برای کسب و کارها

دارا بودن پیج اینستاگرامی بد نیست اما آنکه کل کسب و کار بر پایه آن باشد که اگر روزی این شبکه اجتماعی دچار اختلال شد کسب و کار تعطیل شود کاملا استراتژی اشتباه است.

برخی از ایرادات استفاده ملطق از بازاریابی شبکه های اجتماعی را به شرح زیر برای شما لیست کردیم :

مزایای داشتن وب سایت برای آنلاین شاپ ها

قطعا داشتن وب سایت برای کسب و کارهای آنلاین، مخصوصا کسب و کارهای خانگی که این روزها بر روی پلتفرم اینستگرام کسب در آمد می کنند یک سری مزایای بیشتر و بهتری دارد که می توانیم به برخی از آنها به شرح زیر اشاره کنیم :

فروشگاه اینترنتی بهترین نوع طراحی وب سایت برای آنلاین شاپ ها

وب سایت ها به چند نوع تقسیم بندی می شوند عموما : وب سایت شخصی، وب سایت شرکتی، وب سایت سازمانی و وب سایت فروشگاهی که عموما به آن فروشگاه اینترنتی می گویند.

عموما آنلاین شاپ ها در حال فروش مستقیم محصولات در بستر اینستاگرام هستند، داشتن وب سایت از نوع فروشگاه اینترنتی برای آنها الزامیست. داشتن وب سایت فروشگاهی عموما امکاناتی مانند : سبد خرید، قیمت محصول، تصاویر، خرید آنلاین و اتصال به درگاه آنلاین، سیستم سفارش گیری تا ارسال و همه امکاناتی که یک فروشگاه آنلاین نیاز دارد را فراهم می کند.

هزینه طراحی وب سایت برای آنلاین شاپ ها چقدر است؟

هزینه طراحی سایت برای کسب و کارهای اینستاگرامی

در مورد هزینه طراحی وب سایت برای هر کسب و کار باید به این نکته توجه داشته باشید که بر اساس نوع کسب و کار و نیازهایی که یک کسب و کار از وب سایت دارد متغیر است. در واقع هزینه مشخصی برای طراحی سایت برای آنلاین شاپ ها نمی توان مشخص کرد. هر وب سایت یک نرخ مشخصی دارد بسته به امکاناتی که می تواند داشته باشد. ما در تیم مشاوره طراحی سایت هلپ مارکتینگ می توانیم در مورد نیازسنجی داشتن وب سایت به شما کمک کنیم.

مشاوره طراحی سایت

هم اکنون می توانید جهت طراحی وب سایت ویژه آنلاین شاپ ها با مشاورین هلپ مارکتینگ در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *